torsdag den 12. marts 2009

Brændende kærlighed

Midt i aftensmaden, eller rettere, midt imellem min laven aftensmad, tjekkede jeg lige de forskellige blogs og faldt over denne besynderlige diskussion på Glaz Serups blog. Jeg har tidligere ytret mig på Tue Nexø Andersens blog angående det her med at anmelde anmeldere, og at stille Zangenberg vs. Bukdahl op. Det er ikke interessant, men diskussionen på Glaz Serups blog går alligevel over eller under min forstand, eller hvad ved jeg?

Måske er det rigtigt nok, at der ligesom mangler et egentlig alternativ til Lars Bukdahl på den danske anmelderscene, men den påtrængende anonymitet blandt de deltagende kombattanter forhindrer jo en ordentlig diskussion, desværre. Det mest interessante ved sådan noget er måske det, at det overhovedet kan lade sig gøre. Før bloggens tid var det umuligt. Og hvem husker ikke Ella Steehck der huserede på Informations hjemmeside for godt et års tid siden, og som jeg har hørt fra mere eller mindre pålidelige kilder, var selveste Jan Sonnergaard.

2 kommentarer:

Martin Glaz Serup sagde ...

Ja, Sonnergaard, de havde jeg på fornemmelsen, men alligevel så vandet og fjollet og tandløst og underlødigt ikke at bruge sit eget navn, ikke engang at ville skrive under på alt det bavl - jeg må sige at jeg mistede en del for Information pga Ella Steehck.

Stefan K sagde ...

Helt sikkert. Som Jens Martin Eriksen skrev, så er Information af og til redigeret med røven ; - ) Men omvendt har de jo også leveret plads til mange gode ting, især i kraft af Tues blog, synes jeg. Så at være lidt på røven er i og for sig godt nok..